subota, 17. prosinca 2011.

HOPI ili ćopi (as in ćopi lovu i briši)

kostelac: IMAM JOŠ OKO 30 NARUKVICA I NJIH ĆU VAM DATI DA IH IMATE DO KRAJA OVE GODINE, U 2012. GODINI VIŠE IH NE MOGU DATI VAN, TAKAV JE DOGOVOR.

e sad. oko 30 komada. to najvjerojatnije znači da ima hrpu tih drangulija jer ljudi ipak nisu toliko glupi kao što je mislio. tko god je kupio, bolje mu je da je otišao u zlatarnicu i odabrao nešto za 25okn, ili koliko ih je podvaljivao, i sam sebi rekao: "ovo je čarobna stvar, spasit će me od neimaštine, donijet će mi ostvarenje svih mojih želja!" i bude mu kako je vjerovao. čak piše i u bibliji. snaga i moć vjere ne može se s ničim mjeriti. a sva moć je u vama. i ne dajte da vam je oduzima krkanoid željan slave i novca.

dat će nam da ih imamo do kraja ove godine. neka, hvala! ali u 2012., dogovorio se valjda sam sa sobom, led je postao pretanak, neće nam ih više (pro)dati. samo što će mu usfaliti novaca, a nibiru neće doći, sram ga bilo, pa će opet pogaziti dogovor. podsjeća me takvo ponašanje pomalo na ovisničko. ovisnik, fanatik, koja je razlika?

još za kraj, puno je mržnje u našega kostelca. ali, u nekom trenutku, mjestu i dimenziji, svi smo mi kostelac. :(

2 komentara:

  1. Kako postati Bog I batina

    To je najlakši način da uvjerim druge ljude kako su moja uvjerenja neupitna istina… Naime, ako svoja uvjerenja pokušavam promicati kao filozof, psiholog, evolucijski biolog , antropolog itd. (jednom riječju kao znanstvenik), ta će se uvjerenja uvijek stavljati pod upitnik, opovrgavati se na osnovu pronalaženja novih dokaza, tako da moja uvjerenja neće biti neupitna istina već će ista biti podložna promjeni, a s promjenom ja gubim autoritet, gubim pravo na istinu, odnosno sve ono što sam predstavljao kao istinu razotkriva se kao laž, i zato osnivam crkvu, jer istinu zasnovanu na vjeri ne mogu opovrgnuti nikakvi znanstveni dokazi, jer za vjeru dokazi nisu potrebni, te ću ja tako uvijek i zauvijek moći govoriti istinu… I najljepše od svega toga biti će to što sam ja taj koji je tu istinu otkrio i moći ću se predstaviti kao onaj koji poznaje Riječ Istine bez da su mi potrebni dokazi – postati ću moćan, zar ima veće zadovoljštine za moj ego od toga – da drugi bespogovorno priznaju kako sam ja u pravu, kako govorim istinu i samo istinu?… Ne samo da ću tako postati predstavnik Božji na Zemlji, već ću postati utjelovljeni Bog koji je došao donijeti spas čovječanstvu…ako ne mogu otvoriti crkvu, otvoriću blog. I chat. I to je to.

    OdgovoriIzbriši
  2. mislim da je u pitanju duboko poremećena i zla osoba.npr. ja često stavljam svoj razum pod upitnik, ali na dotičnom blogu nema takve introspekcije. fanatik je fanatik, nema razlike osim u motu.

    OdgovoriIzbriši