petak, 2. prosinca 2011.

IMA NADE

DA. prije svega, glup mi je blog. patetičan. dokaz niže prirode.
ali, nastavljam u revijalnom tonu.
mislim da ima nade za naše gore list. kostelca.
26. studenog objavio je "pismo obožavatelja". malo je reći da se slažem sa svime što je napisano u tom pismu. ali bitna stvar je da kostelac ipak nije toliko delusional koliko sam mislio dok je postao to pismo. s druge strane, možda u njegovoj glavi to sve ima nekakvu drugu poantu, ali koja je to, ostaje misterija.
vidjet ćemo.
doista, osoba koja je napisala taj mail kostelcu, ima tonu strpljenja i razumijevanja. mislim da je na višem nivou nego običan čovjek.

3 komentara:

  1. ostavi svoj mail da ti pošaljem nešto za objavu

    OdgovoriIzbriši
  2. KAKO SAM SPASIO PLANETU ZEMLJU
    Konfuzija jednog duha, satira ,za promjenu

    Čitajući razne blogove sa ove i one strane stvarno sam se prosvijetlio u pogledu nebrojenih opasnosti koje vrebaju iz zasjede, svemira, drugih denziteta a bogami i sa same zemlje.
    Međutim gledajući na sve te strane, a sve je to u visinama, nisam primjetio govno na putu.
    Spustim pogled- sad gotovo, odem do travnjaka i očistim slučaj kad vidim drvo na koje sam se naslonio nema nijednog lista. Možda je bolesno, mislim. Nastavim dalje malo opreznije i pogleda čvrsto uprtog na zemaljsku stvarnost.
    Ali mi ono drvo ne da mira. Pogledam malo oko kuće i po naselju isti slučaj. Obučem se jer već je oktobar pa je hladnije, obiđem par mjesta u okolini i ne mogu vjerovati- svugdje isto, lišće opada ko ludo. Adresar u ruke, mailovi po svijetu, onako izokola pitam prijatelje kako su i idu li u šume na izlete, itd. I dobijem strašnu informaciju da je stanje svugdje isto bez izuzetka. To moje istraživanje dolazi do sve većeg broja ljudi i uskoro sam zatrpan mailovima. Sve puno panike i straha za sebe i najbliže. Šta sad?
    Uglavnom, da skratim,KOMPLETNA SJEVERNA HEMISFERA OSTAJE BEZ LIŠĆA.
    A MEDIJI NIŠTA. Nigdje ni riječi.
    Poslije par dana, tj. jedne noći dobijam posjetu 2 crna helikoptera i sedam crnih džipova.
    Agenti me omamljuju i vode na nepoznatu lokaciju. Tamo se budim i vidim Greys doktora, sluša mi puls i odmahuje glavom. Stres, kaže, ali biće u redu. Pijem nepoznatu nam medicinu i potpuno oporavljen idem na sastanak.
    Dobar dan- dobar dan, mi smo iz Nase, Jpl, javna i tajna služba, David Icke (on me izljubio, triput)
    Kažu takva i takva stvar, odlično što si nam otvorio oči jer mi u Area 51 nemamo drveća i tako važna informacija nam nije bila dostupna. I potvrđuju da su i njhovi stručnjaci ponukani mojim informacijama (koje su uzgred dobili preko wikileaksa) krenuli na teren i prikupljaju sve moguće informacije o slučaju. I napominju da je izuzetno, ako ne i od krucijalnog značaja to što nisam opterećen znanjem nego ovako samouk čistom logikom došao do epohalnog otkrića.
    Poslije par dana dolaze oni naučnici sa terena ali nemaju pojima o čemu se radi. Samo su vidjeli da neke vrste četinara, borovi i jele, odolijevaju ovoj pošasti. Ha ha, zasad, kažem ja. Pogledajte po zemlji i vidjećete puuuno iglica, nije to bez vraga. Je, u pravu si dobri naš. Pa šta da radimo?
    Dobro, rekoh, sad ni ne smijemo u medije da ne bi bilo panike. Jer zamisli ljudi u panici pohrle na južnu poluloptu, izazovu debalans i zemlja se okrene. Koji bi rusvaj nastao. Dobro, rekli bi da je poleshift ili tako nešto, nije bitno.
    Drugo, treba gledat da se teren pokrije snijegom i refleksijom spriječi dalji uticaj tog NN faktora na biljnu populaciju. Jer bogati i trava se suši, sve ide u pm. Ali držim ja sve u svojim rukama i nedam naučnicima mrdnut a vidim usrali se. Ali slušaju.
    Sad su oni svi na zadatku i rade što mogu. Malo nas zeza temperatura jer se snijeg topi ali i to ćemo rješit za najdalje mjesec. Uglavnom ja sam njima objasnio da mogu mirno spavat. I potpuno mi vjeruju da ako se drže mojih uputstava za najviše pet do šest mjeseci
    SAV BILJNI SVIJET ĆE SE OPORAVITI i kao da ništa nije bilo. A poslije nek sami paze da opet ne dovedu svoj kredibilitet u pitanje. Jer ne mogu ni ja sve vidjet. Bogati. I vratilo me kući, odbio sam Nobela jer bi onda morali objelodanit zašto sam ga dobio. A to mora ostat tajna, to shvaćate valjda.
    Samo bi još htio ovako javno se zahvalit za dva maila podrške koji mi puno znače i koje sam uramio.
    -Dear Ghost
    You are the best. I am your fan. Wearing Your T-shirt. Thanks in the name of all. Yours, Chuck Norris
    - Dearest
    Thanks for doing my job. I am busy pushing fucking Nibbiru back to nowhere.
    But fortunately planet is safe when You are around. May I please You to be my guest on a barbecue party I intended to make for You? Thanks again, yours Superman

    Tekst ponukan iggyjevim nebulozama

    OdgovoriIzbriši